maandag 7 april 2014

Haakworkshop

Gisteren ben ik samen met Marlies naar Almere geweest.
Daar gingen we naar de haakworkshop
Saar was er ook bij,
maar helaas hebben we Mien niet gezien.
Het was een ontzettend leuke dag.
We hebben geklets, koffie/thee gedronken, geluncht,
en natuurlijk gehaakt.
Want daar kwamen we ook voor.
Het is wel grappig,
want als je mij nu vraagt
"wat was het leukste ?",
dan moet ik eigenlijk bekennen
dat het haken met meerdere mensen
eigenlijk het leukste was.
Ik bedoel dat ik eigenlijk altijd alleen haak
en soms met Marlies.
Maar verder heb ik nog nooit iemand zien haken.
Alleen op verschillende blogs.
We waren met totaal acht dames
samen kletsen en haken.
Geweldig toch?!
Wat wel grappig was,
was dat ik naast Sandra zat.
Zij was linkshandig
en ik rechtshandig.
We haakten hetzelfde kleedje,
met verschillende kleuren,
en allebei een andere kant op.
Heel leuk om te zien,
ik had er nog nooit bij stil gestaan.
Maar eigenlijk was het een gezellige dag
die Saskia prima georganiseerd had
met gezellige thee en een heerlijke lunch.
En ik heb ook nog een leuk kleedje gehaakt.
Een kleedje dat ik nog nooit heb gemaakt.
Ik heb dus wat nieuws geleerd
en nieuwe gezellige dames leren kennen.
Saskia, dank je wel voor de leuke dag
en wie weet zien we elkaar weer eens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten