woensdag 28 mei 2014

Koken met Poeh #1

Pas geleden zag ik de boeken van Winnie de Poeh
in de kast staan.
Dat was nostalgisch.
'Bijna elf uur,' zei Poeh vrolijk, 'je komt net op tijd
voor een lekker ietsje van het een of ander'
en hij stak zijn hoofd in de etenskast.
Het huis in het Poeh-hoekje
                           
            
              
Wat ik niet meer wist,
was dat ik ook een Poeh-kookboek heb.
Op de achterkant staat;
voor alle kinderen die van koken en Poeh houden.
Het Poeh-kookboek zorgt voor aangename uurtjes
in de keuken en smullen aan tafel.
Toen ik door het boek bladerde,
zag ik een aantal recepten
die ik wel wilde uitproberen.
Dit is de eerste:
Picknickbrood.
Het was makkelijk te maken
en heerlijk op te eten.
Je kunt het inderdaad meenemen naar een picknick,
maar ook prima thuis opeten.
Vooral op een warme dag,
maar dan doe je meestal ook een picknick.


Eet smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten