zondag 21 september 2014

Het snorfestival en de Yvestownfair # 2014.

Vandaag was ik op het Snorfestival,
samen met twee vriendinnen en 
Lotte en haar vriendin.

Het was er supergezellig,
want de sfeer was goed,
er waren allerlei leuke dingen om te doen,
maar ook om te zien
en we hadden zo'n schitterend weer
met volop zon.

Ook was er de jaarlijkse Yvestownfair
die dit jaar onderdeel was van het Snorfestival.
Het was weer leuk om allerlei (voor mij)
bekende bloggers te zien met hun
mooi gemaakt spullen.
Ik heb het ontbijtkookboek van Yvonne gekocht
met veel leuke recepten.


Lotte en haar vriendin hebben
heerlijke appeltaartjes gemaakt.
Ik weet zeker dat diezelfde appeltaartjes
hier thuis nog wel een keer gemaakt gaan worden.
Zo gemakkelijk eenvoudig,
maar je moet wel op het idee komen.

Twee vriendinnen hebben 
een mooie bos bloemen gemaakt
en ik een dagboekje.
Het grappige is
dat je hoofd dan weer meteen vol zit
met allerlei nieuwe ideeën.

Het was genieten
van de omgeving
de sfeer
de zon
de nieuwe ideeën
de gezelligheid en
mijn vriendinnen.
Kortom een prima dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten